Info til nye medlemmer

Er du glad i å synge, og kunne tenke deg å synge i kor?

Du trenger ikke ha et stort sangtalent for å bli med oss i Fossegrimen. Vi tror at de fleste kan utvikle stemmen og sangmotet ved å være med oss. Sangglede og fellesskap er det viktigste!

Om du vil prøve å synge i koret vårt, kan du delta på to-tre øvelser før du bestemmer om du vil melde deg inn. Da blir du litt kjent med hvordan vi organiserer øvelser og hvordan det er å synge sammen med oss, om om dette kan passe for deg.

* Som medlem får du invitasjon til laste ned vårt korverktøy Choirmate, der alle noter, lydfiler og info om øvelser og arrangementer finnes.

* Dersom du har Facebook, blir du meldt inn i medlemsgruppen, der viktig info legges ut fortløpende.

* Du får brukernavn og passord til medlemssiden her, som også blir oppdatert forløpende.

* Du får en time til stemmeprøve hos vår dirigent, for å klargjøre hvilken stemmegruppe du tilhører

* Du får en fadder blant en i din stemmegruppe, som vil ta godt vare på deg.

* Kontingenten er kr 1200,- pr halvår og betales innen 20. mars og 20. oktober.

Hvis noe av dette ikke fungerer, eller du lurer på noe, ta kontakt med en av oss!